
Costa Coffee
Hlavním důvodem, proč si kavárny řetězce Costa Coffee získávají oblibu po celém světě, je ruční příprava nápojů z čerstvě umleté kávy Mocha Italia. V kavárnách Costa Coffee se používají výhradně profesionální pákové kávovary, které vyžadují zkušené baristy, na jejichž vzdělání klademe velký důraz. Dovednosti, smysl pro detail a odbornost jsou pro práci baristy naprosto nezbytné, proto každý náš začínající kolega projde baristickou akademií. Jejich vášeň je tím, co dělá naši kávu jedinečnou. Kromě celé řady kávových specialit u nás zákazníci naleznou i širokou nabídku klasických i zapečených sendvičů, dezertů, muffinů a křehkého pečiva. To vše si lze vychutnat v přátelské atmosféře našich kaváren Costa Coffee. Aktuálně máme 47 kaváren a dále se rozrůstáme.
Lagardere Travel Retail, přední světový provozovatel maloobchodních konceptů v dopravních zónách s tržbami 7,6 miliardy EUR. Celosvětově působíme v 51 zemích světa, na 700 nádražích a 290 letištích. V České republice provozujeme více než 350 provozoven pod značkami COSTA COFFEE, PAUL, RELAY, Aelia Duty Free, UGO, Pilsner Urquell Original Restaurant a další.
V ČR
Obchodní strategií skupiny je vytvořit pevný a jedinečný vztah mezi zákazníkem a nabízeným obsahem. V ČR působí Lagardère Travel Retail, a.s. od roku 1999 a je hlavním hráčem na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu. Během 15 let rozšířil své aktivity na 354 prodejních míst a provozuje, inovuje a zdokonaluje své koncepty v těchto oblastech:
- TRAVEL ESSENTIALS
Síť prodejních konceptů zaměřená na potřeby cestujících, která se snaží zpříjemnit každou jejich cestu, a to skrz koncepty jako je Relay, 1 minute nebo Inmedio.
- DUTY FREE & FASHION
Klíčový hráč v oblasti Travel Retail v České republice, působící na letištích v Praze a Ostravě.
- DINING
Koncepty zaměřené na gastronomické potěšení zákazníka, ať už výbornou kávou, pečivem ve francouzském stylu nebo občerstvením na cestách i na letišti.
„Naším cílem je vytvořit takové prostředí, které co nejvíce zpříjemní nejen každodenní cesty našeho zákazníka.“
