Zástupce Vedoucího Prodejny
Odpovědět
Co Vás čeká u nás
Zástupce vedoucího prodejny
Úvazek 38,75 hodin – mzda 37 500 Kč měsíčně
Máš potřebné zkušenosti v maloobchodě a chceš pracovat ve skvělém týmu s příjemnými kolegy? Pak je funkce zástupce vedoucího prodejny u společnosti Action pro Tebe tou správnou volbou!
Pracuj v Action, zažij moment překvapení!
Na každé prodejně jsou tři zástupci vedoucího prodejny, kteří jsou spoluzodpovědní za chod prodejny, optimální prodej našeho sortimentu a řízení týmu zaměstnanců prodejny. Poskytuješ podporu vedoucímu prodejny při sledování prodejů a zásob v obchodě. Jsi rovněž spoluzodpovědný(-á) za plánování směn zaměstnanců a odpovídání na dotazy tvých kolegů i zákazníků. Měřítkem úspěchu nebudou jen čísla, ale také atmosféra na pobočce, spokojení zaměstnanci a zákazníci.
Růst v rámci společnosti?
Action se rychle rozrůstá, což vám nabízí spoustu příležitostí k dalšímu rozvoji. Zvláště pokud jste nadšení a máte chuť na sobě pracovat. Najděte společně se svým manažerem svůj talent a kdo ví, možná to dotáhnete v naší společnosti daleko.
Na co se můžeš v Action těšit?
- Férovou mzdu – co odpracuješ, dostaneš zaplaceno
 - 25 dní dovolené
 - Příjemnou pracovní atmosféru, jednání s respektem a týmovou spolupráci
 - Plánování ranních a odpoledních směn v dostatečném předstihu, abys mohl(-a) lépe sladit pracovní a osobní život.
 - Možnost kariérního postupu – rychle rosteme a naši zaměstnanci mají příležitost růst s námi
 - Zaměstnaneckou slevu 15% na celý sortiment
 - Stravenkový paušál 90 Kč / den
 - Občerstvení v podobě vody, dobré kávy a čaje a občas přidáme i něco dobrého na zub
 - Soutěže pro zaměstnance, drobná překvapení během roku a dárek k Vánocům
 
Máš zájem?
Pošli nám svůj životopis ještě dnes, brzy se ti ozveme.
Co čekáme od Vás
Jaký bys měl(-a) být?
- Máš minimálně 2 roky praxe v maloobchodě.
 - Máš ukončené středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou.
 - Chceš být aktivní součástí prodejny – nehledáme zaměstnance do kanceláře, ale zástupce do provozu, který se nebojí přidat ruku k dílu ...
 - Jsi zvyklý(-á) pracovat o víkendech a státních svátcích, kdy jsou obchody otevřené.
 - Svou pozitivní energií umíš rozhýbat lidi kolem sebe a udávat jim správný směr.
 - Jsou ti blízké naše hodnoty, mezi které patří orientace na zákazníka, respekt, týmová spolupráce, disciplína, jednoduchost a hospodárnost.
 
Co budeš v Action dělat?
- samostatně řídit prodejnu v době nepřítomnosti vedoucího
 - zapojovat se do každodenního provozu prodejny (objednání zboží, zařazování nového zboží, vyřizování reklamací, ...)
 - starat se o prezentaci zboží a celkový vzhled obchodu
 - organizovat práci týmu, dávat kolegům zpětnou vazbu a podporovat je
 - zajišťovat plynulý chod prodejny
 - obstarávat nezbytnou administrativu (tisk cenovek, odpovídání na e-maily, komunikace s centrálou, plánování docházky...)
 - podílet se na výsledcích prodejny